środa, 7 września 2016

Back To School

Czarny zeszyt ze strzałkami DIY

Szkoła się rozpoczęła! Tak, tak pewnie każdy z Was się strasznie cieszy. Dziś przychodzę z pierwszym wpisem z serii Back To School. Powinnam ją zrobić we wakacje, jednak czy chcielibyście sobie wtedy zawracać głowę szkołą?



Potrzebne będą:



zeszyt diy czarny




  • Klej - ja używam kleju Magic, jeśli go nie macie możecie użyć zwykłego kleju szkolnego,
  • pędzelek - w moim przypadku jest to pędzelek gąbkowy, ponieważ takim mi najwygodniej,
  • marker metaliczny
  • zeszyt
  • kartka - jeśli Wasz zeszyt ma format a5 to przyda się trochę większa kartka (ja mam format większy niż a5, jednak mniejszy od a4)

 Na początku lekko zginamy kartkę na pół i ustawiamy zeszyt wzdłuż zgięcia.




Smarujemy okładkę klejem. Jeśli jest zbyt gęsty dodajcie trochę wody.Trzeba jednak uważać, aby zeszyt się nie pofalował, jeśli okładka jest cienka.























Rozprowadzamy równomiernie klej pędzelkiem.





Ostrożnie przyklejamy czarną kartkę na zeszyt. Zaczynamy dociskać od środka lewego boku i przechodzimy do krawędzi. Dobrze jest użyć czegoś prostego np. linijki.




 Musimy uważać aby kartka nie pofalowała się podczas przyklejania i aby nie wyglądała tak:



Zeszyt obracamy na drugą stronę i ponownie przyklejamy. Następnie decydujemy czy chcemy obciąć odstający papier, czy zagiąć go do środka i przykleić. Ja zdecydowałam się na obcięcie, tylko ze względu na to, że od środka mam wypisane ważne informacje.




Teraz będzie nam potrzebny metaliczny marker.




 Na moją okładkę wybrałam motyw strzałek. 
Przetestowałam go najpierw na brudno.




Rysujemy nasz wzór.





Pozostało nam tylko spryskać fiksatywą zeszyt, aby przeżył z nami dłużej.
 Jeśli nie macie, dobrze sprawdzi się również lakier do włosów. 


Zeszyt gotowy!


Co myślicie o takich postach? Mam przygotowane jeszcze
kilka innych zeszytów do DIY. Chcielibyście je zobaczyć na blogu? 


1 komentarz: