poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Moje wakacje w Grecji

Już na samym początku zakończenia roku szkolnego rozpoczęły się moje wakacje - czyli podróż do Grecji. Spędziłam tam niesamowity tydzień (choć moim zdaniem to za krótko). 

Kreta


Oto jak mijały mi te dni:

A więc zaczynając od początku - tak wygląda moje pierwsze zrobione zdjęcie po wyjściu z samolotu. Chania to największe miasto na Krecie.



 Poniżej zdjęcia z naszej miejscowości. Niestety na wyjazd nie wzięłam 
mojego aparatu, przez co nie jest to najlepsza jakość.













Zdjęcia z wycieczki do Chani:







Elafonissi - niewielka wyspa z różowym piaskiem.
Jest tam spora i płytka laguna z cieplutką wodą. Elafonissi to niesamowite miejsce!






















Uważam tegoroczne wyjazd za baaardzo udany. Chciałabym w w przyszłości ponownie odwiedzić Grecję.


2 komentarze:

  1. wow! te zdjęcia są śliczne! nakładałaś na nie jakiś filtr? http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń